Friday, March 1, 2013

Semalam, Yb Penipu bersiri telah menghantar memorandum untuk sisatan SPRM berkenaan tuduhan kepada MB dan Kerajaan negeri Terengganu berkaitan kawasan Balak.

Haiii tak habis-habis mereka nie nak fitnah dan fitnah Kerajaan BN. BLOG Rafizi ada menunjukkan surat yang biasa sahaja dan tidak ada sebarang bukti menunjukkan rasuah atau salah laku berlaku.

Razifi sebenarnya takut kerana negeri di bawah Pakatan Rakyat di dedahkan dengan pelbagai salah laku dan etika di dalam urusan  balak. Oleh kerana bertalu-talu di tembak berkenaan balak di negeri PR maka mereka pun buat satu cerita yang kononnya ada bukti lengkap tetapi sebenarnya tidak ada satu bukti pun bagi mengugut media pro BN.

Rafizi tidak sedar yang kita lagi banyak bukti salahlaku PAS di era pentadbiran Balak di Terengganu 1999 hingga 2004. MASIHKAH KAU INGAT?

Bagaimana Pas mendakwa Kerajaan BN mempunyai salahlaku dan bukti peyelewengan sehingga berlori lori. MANE LORINYA? Sehinggakan mereka Kalah pada 2004. Lori tersebut entah hilang kemana.

Tetapi kita mempunyai bukti yang kukuh di dalam skandal balak terbesar di Terengganu. Sehinggakan kan HJ Hadi dikatakan mempunyai wang yang banyak untuk membeli Emas? Dua Almari?. Dari mane duit HJ Hadi tersebut datang?

Nanti kita bongkar pasal emas pula lepas ini. Bukti yang amat kukuh cuba baca di sini.

0 comments:

Powered by Blogger.

Popular Posts

PAPAGOMO

Popular Posts

viewer

Search

Pages

Total Pageviews

About Me

Perjuangan baru bermula. Demi Alif Ba dan Ta...

DAP ganti PAS

DAP ganti PAS

Followers

Blog Archive