Wednesday, February 16, 2011
Hari ini kita lihat telah banyak poster dan banner DAP ganti PAS telah dipasang di seluruh negeri Terengganu. malangnya ia telah di buang dengan begitu cepat oleh puok-puok PAS nie. Inilah kerja mereka yang cukup takut dengan Slogan ini. Zakaria Dagang pada satu ceramah di Seberang Takir telah mengatakan mereka begitu cekap sehinggakan tidak sampai ke petang mereka telah buang semua sepanduk DAP Ganti PAS tersebut. kalau banner mereka tiada penyokong kerajaan usik dan ca're pun..nie tak sampai pukul 10 habis di buang. Ini lah sikap orang-orang PAS yang takut pada bayang-bayang sendiri. Boleh dikatakan seluruh Terengganu di khabarkan telah menerima nasib yang sama di buang dalam masa yang pantas. Anak ucapkan syabas kepada penggerak slogan DAP ganti PAS tersebut kerana telah memberikan gentaran kepada puok-puok PAS ini.
Relevan DAP Ganti PAS

Jelas pada hari ini, isu ini cukup relevan kepada parti PAS kerana;-
1. Mereka mengelarkan Lim Guan Eng sebagai Khalifah Umar Abd Aziz
2. Mereka di peralatkan di Pulau Pinang dengan kejam kepada peniaga-peniaga Melayu Islam dengan merobohkan kedai-kedai makan dan gerai-gerai dan berlaku sebaliknya pada peniaga bangsa lain. Mana kepemimpinan PAS..
3. Di Selangor mereka tiada kuasa mendesak dan arak di jual secara terbuka tanpa sebarang kawalan dari pihak kerajaan Selangor. Arak di rampas dan di pulangkan semula oleh Exco Ronnie lieu.... mana Kepemimpinan PAS kenapa tiada demostrasi bantahan secara besar-besaran.
4.Kalimah ALLAh disokong  oleh pemimpinan PAS secara terang-terangan di gunakan oleh agama kritian..dalam kubur nanti mereka akan di tanya 'siapa tuhan kamu?' Allah, jawab mereka...dan di tanya lagi ALLAH yang mane....susah nanti nak jawab..
5. Di Selangor projek ternak babi secara besar-besaran telah di luluskan tanpa bantahan dari EXCO PAS...
6. Baru-baru ini isu pekerja Islam tak boleh bekerja di Kilang arak... tetapi apabila di marah oleh Ronnie Lieu maka semua diam sunyi sepi..huhuhuhu kuatnya suara DAP nie....mereka cukup hormat kat DAP..sampai Datuk Harun Din kata kalau sokong kalimah ALLAH di gunakan oleh agama lain hukumnya kufur..tapi mereka tak takut pun...mereka lebih takut DAP dari ALLAH SWT...
 7. Di Perak mereka lulus tanah kepada persatuan cina selama 999 tahun ...nie dah macam 10 keturunan pun tak abis.... 

nie baru sedikit banyak lagi mereka tunduk pada DAP...jadi bolehlah kita letak gabungan suami isteri politik ini sebagai  DAPAS.......... 




'Aku tahu asal usul mu'

0 comments:

Powered by Blogger.

Popular Posts

PAPAGOMO

There was an error in this gadget

Popular Posts

viewer

Search

Pages

There was an error in this gadget

Total Pageviews

About Me

Perjuangan baru bermula. Demi Alif Ba dan Ta...

DAP ganti PAS

DAP ganti PAS

Followers