Monday, April 1, 2013

Tak tahulah.... mesti PKR kata fitnah dan kata UMNO jahat yg buat... mereka seolah-olah kebal dengan apasa saja yang merka buat. Ini di petik dari blogs http://www.1cilipadi.blogspot.com/2013/04/panas-gambar-lucah-naib-pengerusi.html?m=1. Kan aku dah kata, Memang tak dapat dipisahkan PKR dan Seks! Dari Atas sampai bawah semuanya gila Seks! Gila babi lah betul lah puak-puak pakatan haram ni. Makin menjadi-jadi pula tu. Lepas satu, satu. Macam ni punya Parti mau kasi takbir Negara? Puihhhh!

0 comments:

Powered by Blogger.

Popular Posts

PAPAGOMO

There was an error in this gadget

Popular Posts

viewer

Search

Pages

There was an error in this gadget

Total Pageviews

About Me

Perjuangan baru bermula. Demi Alif Ba dan Ta...

DAP ganti PAS

DAP ganti PAS

Followers

Blog Archive