Tuesday, April 9, 2013

'"Janganlah kamu Marah"" Sepatutnya Parti islah kena pegang pada hadis ini bukan marah tak tentu pasal.... kalau nak marah pun jaganlah gunakan perkataan yang kasar dan boleh menimbulkan permusuhan dan pembalahan.. hahahahaa tak sesuailah nama Parti Islam.. tukar kepada parti marah semalaysialah pulak


Marah bukan kepalang para pemimpin dan penyokong PR bila mana stesen TV swasta seperti TV3 dan Astro membuat siaran langsung semasa Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak melancarkan Manifesto BN tempohari.

Mereka merungut dan mengkritik sana sini mempersoalkan kenapa PR hanya ditawarkan 10 minit sahaja untuk pembentangan manifesto, sedangkan BN pula diberi kelebihan jauh lebih baik dari itu.

Soal rungutan sebegitu tak berkudis pun. Cuma yang tak sedapnya apabila ada penyokong PR yang vokal melampau seperti blog suarapakatanrakyat.com agak keterlaluan apabila menerbitkan artikel bertajuk Manifesto BN: Perangai Astro & TV3 Macam Babi !!

Entah apa kaitan binatang babi dengan isu ini sukar dikenal pasti, tapi jika TV3 dan Astro macam babi, adakah kakitangan yang bertanggungjawab melicinkan operasi kedua-dua stesen TV itu pun dianggap setaraf dengan babi juga?

Harap bukan itu yang dimaksudkan. Namun dibaca dari tulisannya jelas sekali blog tak bertamadun itu cuba menghamburkan kemarahan semaksimum mungkin terhadap TV3 dan Astro yang dianggapnya tidak adil.

Mungkin sebab itulah terpancur perkataan babi.

sila baca di sini.

0 comments:

Powered by Blogger.

Popular Posts

PAPAGOMO

Popular Posts

viewer

Search

Pages

Total Pageviews

About Me

Perjuangan baru bermula. Demi Alif Ba dan Ta...

DAP ganti PAS

DAP ganti PAS

Followers

Blog Archive