Saturday, June 25, 2011

Mereka sudah berani bermain api?....... 

yasin.avi_000028934
Kesucian Agama Islam terus dihina.Dalam kejadian terbaru,11 naskah surah Yasin di Masjid Negeri Pulau Pinang didapati menggandungi gambar gambar lucah yang ditampal didalam halamannya.Ianya ditemui oleh seorang pegawai kakitangan Masjid berkenaan ketika hendak membaca surah Yasin selepas selesai solat.
yasin.avi_000047174
Imam Besar Masjid Negeri Pulau Pinang Encik Yusuf Ahmad berkata,kakitangan Masjid telah memaklumkan penemuan semua naskah Yasin yang ditampal dengan gambar bogel tersebut pada kira kira pukul 4 petang.Beliau juga berpendapat surah surah Yasin tersebut bukanlah milik Masjid Negeri sebaliknya ia dibeli dari luar dan dimasukkan gambar gambar tersebut dan kemudiannya diletakkan bersama sama surah surah Yasin kepunyaan Masjid.
yasin.avi_000048654
Beliau juga mengesyaki perbuatan itu mungkin mempunyai niat jahat untuk menghina ajaran Islam.Berikutan dengan apa yang berlaku,satu laporan polis kemudiannya dibuat di Balai Polis berhampiran.Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang,SAC Zarudin Abdullah berkata kes yang sama pernah berlaku dikawasan Bertam Kepala Batas sebelum ini.Menurutnya lagi,perkara sebegini tidak akan dipandang ringan dan pihak polis akan menjalankan siasatan yang rapi dari semua sudut.Kes ini kini disiasat dibawah seksyen 295 kanun keseksaan.
Ini lah akibat tiada penyatuan dari orang-orang Islam, yang mana kita di ajar dengan begitu rupa. ANAK merasakan iadalah strategi jahat yang mempunyai serampang dua mata iatu memecah belahkan orang melayu yang mana PAS akan kata UMNO. Adakah seorang muslim sanggup untuk berbuat demikian. Di samping itu mereka juga berpeluang untuk menghina agama Islam. Inilah strategi yahudi yang cuba untuk pecah belahkan orang Melayu dan cuba ambil perluang di dalam kekecohan yang berlaku. Apa dah jadi umat Islam sekarang. Dahulu pernah di provok dengan kepala Babi di lemparkan ke dalam Masjid. Dengan harapan PAS akan kata orang UMNO yang buat sedangkan ada pihak ketiga yang boleh di gelar anak-anak syaitan yang lakukan. 


'aku tahu asal usul mu
Sumber di sunting dari Blogs lepaklepakkedaikopi.

0 comments:

Powered by Blogger.

Popular Posts

PAPAGOMO

Popular Posts

viewer

Search

Pages

Total Pageviews

About Me

Perjuangan baru bermula. Demi Alif Ba dan Ta...

DAP ganti PAS

DAP ganti PAS

Followers