Sunday, February 24, 2013

Salam semua. Hari ini ANAK ada dapat satu cerita. Dalam sibuk-sibuk orang bercakap pasal debat antara YB Ustaz Ramli Nuh dan Ustaz Hishamuddin, dari sumber dalaman Pas. Ustaz Hishamuddin pula di marahi oleh Ustaz Abu Bakar Abdullah kerana anak muda itu terlalu excited dalam mengejar calon PAS sehingga cabar YB Ustaz Ramli Nuh berdebat. Betul ke?

Kalau betul, Ustaz Hishamuddin pun sepatutnya jangan lah nak kejar populariti dengan mencabar orang berdebat.

Tapi saya nasihatkan Ustaz YB Ramli tak payah layan lah orang macam ini. SIAPA USTAZ HISHANUDDIN NIE? Ini adalah satu strategi orang PAS hanya nak kenalkan calon dengan kontravasi.  Masa berdebat ANAK yakin mereka akan hentam kerajaan dan alih isu.

Mereka tidak akan fokus pada isu PAS jadi Tunggangan DAP. Sebaliknya akan fokus pada fitnah liar yang akan memberi kelebihan pada mereka untuk kenalkan calon.

Masalahnya Ustaz Abu Bakar Abdullah orang yang berkaliber dan mempunyai kelulusan M.A pengajian Islam Dan Undang2. (University mane tak tahu). Patutlah Ustaz Abu Bakar Abdullah marah...orang Ustaz Abu Bakar Abdullah pun marah pada Ustaz Hishamuddin sekarang.. cerita lanjut klik disini.

1 comment:

Powered by Blogger.

Popular Posts

PAPAGOMO

Popular Posts

viewer

Search

Pages

Total Pageviews

About Me

Perjuangan baru bermula. Demi Alif Ba dan Ta...

DAP ganti PAS

DAP ganti PAS

Followers