Tuesday, December 28, 2010
Alhamdullilah  Syukur kehadrat Allah SWT dengan izinnya maka YAB Dato Seri Ahmad Bin Said telah di lantik sebagai Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Terengganu. Satu pilihan yang tepat telah di buat oleh YAB Datuk Seri Najib Tun Razak dalam membuat keputusan melantik Ahmad  sebagai Pengerusi Perhubungan UMNO yang mana ia dalah satu kerusi panas. Desakan akar umbi yang ingin orang tempatan menjadi pemimpin di peringkat negeri telah di realisasikan oleh PM dan selaras dengan transformasi diperingkat nasional pada masa kini. Terima kasih kepada PM yang tahu dan sensitif pada kehendak akar umbi dan rakyat secara khususnya. Pada peringkat awal telah di gemburkan yang mana spekulasi telah di timbulkan. Desas-desus menyatakan yang Datuk Seri Idris Jusoh akan kembali memegang jawatan no 1 dalam UMNO negeri telah di perkatakan. Ada juga mengatakan yang jawatan ini akan di sandang oleh orang dari Kuala Nerus. Orang tersebut yang di perkatakan adalah YB Dato Nasir Ketua bahagian Kuala Nerus merangkap ahli Parlimen Kuala Nerus. Ini lah yang telah di 'sewo' atau di mainkan oleh pengikut masing-masing dengan harapan agar ianya di dengar oleh pucuk pemimpinan nasional. 

Anak merasakan satu keputusan yang berkualiti yang telah di buat oleh Presiden parti dalam menentukan Pengerusi Perhubungan UMNO negeri ini. Sudah tentu PM mempunyai alasan-alasannya yang tersendiri yang mana layak dan yang mana tidak. Presiden Parti merasakan rangkaian dua pemimpinan atasan ini (Timbalan Perhubungan YB Yahya Khatib) dapat meleraikan isu dan konflik dalaman yang berlaku di negeri Terengganu ini.
Tahniah Dato Seri di atas perlantikkan tersebut. Harapan orang-orang yang tak berapa seronok tu terimalah kenyataan yang MB adalah Pengerusi Perhubungan dan akui kepemimpinan Dato Seri selaras amanah yang telah di berikan oleh Presiden Parti Datuk Seri Najib. Syabas Dato Seri. 

pss; kalau tak dengar kata Pengerusi Perhubungan macam lawan Presiden Parti...ingat lah wehhhh 

0 comments:

Powered by Blogger.

Popular Posts

PAPAGOMO

Popular Posts

viewer

Search

Pages

Total Pageviews

About Me

Perjuangan baru bermula. Demi Alif Ba dan Ta...

DAP ganti PAS

DAP ganti PAS

Followers